Fala uderzeniowa

Terapia z zastosowaniem fali uderzeniowej należy do najbardziej skutecznych metod leczenia dolegliwości bólowych układu mięśniowo- szkieletowego.

Fala uderzeniowa, emitowana pod ciśnieniem w specjalnym aparacie, przez odpowiednio zaprojektowaną głowicę trafia do ciała Pacjenta w postaci impulsów. Przy właściwie dobranych parametrach i umiejscowieniu głowicy w miejscu bólu, fala trafia dokładnie tam, gdzie toczy się proces chorobowy.

Terapia falą uderzeniową, ze względu na niebywałą skuteczność, jest bardzo często polecana przez lekarzy.

Wskazana przede wszystkim w przypadku dolegliwości bólowych, przewlekłych stanów zapalnych, urazów czy zmian zwyrodnieniowych. Bardzo często stosowanie zabiegów falą uderzeniową pozwala uniknąć interwencji chirurgicznej.

Podczas zabiegu dochodzi również do poprawy mikrokrążenia oraz stymulacji metabolizmu komórkowego, dlatego zabiegi z zastosowaniem fali uderzeniowej są bardzo często wykorzystywane w gabinetach kosmetologicznych np. do usuwania cellulitu.

Niektóre wskazania do zabiegu z zastosowaniem Fali Uderzeniowej:

• bolesność barku, nadgarstka, biodra
  • uszkodzenie więzadła rzepki (kolano skoczka)
  • bolesność ścięgien (łokieć golfisty, tenisisty)
  • bolesność po urazach
  • ostroga piętowa
  • problemy ze ścięgnem Achillesa
  • zapalenie rozcięgna podeszwowego
  • zapalenie kaletki krętarzowej

*Badania naukowe potwierdzające skuteczność stosowania fali uderzeniowej w przypadku dolegliwości bólowych spowodowanych OSTROGĄ PIĘTOWĄ znajdziesz >>>TUTAJ<<<